Acreditările împăratului divin

Introducere:

Plonjați fățarnic într-o amnezie voluntară, cei ce L-au judecat pe Isus l-au întrebat despre învățătura Lui. Răspunsul a fost necruțător! „Știți ți voi prea bine pentru că Eu n-am vorbit în ascunsl, ci am proclamat pe față. Mă judecați nu prentru ceea ce nu știți. ci pentru ceea ce știți prea bine.“

Ioan 18:20 Isus i-a răspuns: „Eu am vorbit lumii pe faţă; totdeauna am învăţat pe norod în sinagogă și în Templu, unde se adună toţi iudeii, și n-am spus nimic în ascuns.

Într-adevăr activitatea Sa a fost publică și limpede. El a venit ca Împărat, a făcut lucrările unui Împăîrat divin și S-a oferit ca Împărat pentru împărăția pe care ei, ipocriți, pretindeau că o așteaptă. Acum, paradoxal, ei se grăbeau să-L elimine pe El ca să nu le strice sărbătoarea pe care El venise tocmai ca să o împlinească.

Care au fost acreditările Lui ca Împărat divin?

I. Născut să fie împărat – Mat. 2:2

II. Uns să fie împărat Mat. 3:13

III. Și-a prezentat platforma împărătească – Mat. 5-7

IV. Autoritatea asupra naturii – Mat. 8:23-2

V. Autoritate asupra bolilor – Mat. 8-9

VI. Autoritate asupra demonilor 

VII. Și-a vestit venirea – Mat. 10:1-7

VIII. Autoritate asupra morții –  Iair – Marcu 5:35-43, Fiul văduvei (Luca &.11-17), Lazăr (Ioan 11:38-44).

Lasă un comentariu